Всеукраїнський Інтернет-марафон

17 червня 2021 року Науково-методичним центром професійно-технічної освіти у Запорізькій області був проведений Всеукраїнський Інтернет-марафон на тему «Використання сучасних цифрових інструментів в умовах дистанційного навчання»: http://nmc-pto.zp.ua/vseukrainskyy-internet-marafon-vykorystannia-suchasnykh-tsyfrovykh-instrumentiv-v-umovakh-dystantsiynoho-navchannia/ .

У ході Інтернет-марафону доповідачі за допомогою презентацій продемонстрували колегам, які саме цифрові інструменти вони використовують в освітньому процесі під час дистанційного навчання. Розповіли про їх переваги та недоліки таких інструментів, на яких етапах уроку краще застосовувати.

У заході як спікери взяли участь представники закладів освіти та установ Вінницької, Донецької, Запорізької, Кіровоградської, Київської, Луганської, Полтавської, Херсонської, Черкаської, Чернігівської областей та м. Києва.


Під час виступів у вебзаході доповідачі ознайомили учасників Інтернет-марафону з такими тематиками:

  • «Цифрові інструменти сучасного педагогічного працівника», Наталя Осіна, методист Науково-методичного центру професійно-технічної освіти у Запорізькій області;

  • «Цифрові компетентності сучасного педагога. Як навчати та навчатися», Галина Коломоєць, начальник відділу ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»;

  • «Організаційні заходи навчальним закладом для використання цифрових інструментів дистанційного навчання», Борис Алєв, методист Навчально-наукового центру професійно-технічної освіти НАПН України;

  • «Практичне використання сучасних цифрових інструментів на уроках природничих дисциплін в умовах дистанційного навчання», Людмила Землякова, викладач ДНЗ «Запорізьке машинобудівне вище професійне училище»;

  • «Використання артхвилинок у процесі формування практичних умінь писати власне висловлення», Тетяна Бутурлим, директор Освітнього центру «Школа успіху»;

  • «Усі сторони дистанційного навчання: концепти взаємодії», Ольга Шерганова, викладач ДНЗ «Мелітопольський багатопрофільний центр професійно-технічної освіти»;

  • «Використання мікросайтів в умовах дистанційного навчання», Регіна Фіц, викладач Попаснянського професійного ліцею залізничного транспорту;

  • «Онлайн-інструменти проведення рефлексії на уроках математики у закладах професійної (професійно-технічної) освіти», Дар’я Тінькова, методист Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Черкаській області;

  • «Візуалізація як засіб мотивації здобувачів освіти до вивчення української мови і літератури», Маргарита Корчукова, викладач Регіонального центру професійно-технічної освіти № 1 м. Кременчука;

  • «Методика перевірки результатів дистанційного навчання», Вікторія Шоя, викладач ДНЗ «Запорізький політехнічний центр професійно-технічної освіти»;

  • «Використання платформи Teams під час вивчення математики і фізики. Переваги і недоліки», Ірина Мєркулова, викладач Регіонального центру професійно-технічної освіти № 1 м. Кременчука;

  • «Створення онлайн дошки Padlet», Галина Андрусишена, викладач ДПТНЗ «Київське вище професійне училище водного транспорту»;

  • «Використання онлайн-ресурсів для дистанційного навчання як якісний та структурний підхід до викладу матеріалу», Юлія Криворучко, викладач ДЗП (ПТ)О «Кропивницький професійний ліцей сфери послуг і торгівлі»;

  • «Використання доповненої реальності на уроках природничих дисциплін», Ольга Мороз, викладач ДНЗ «Запорізьке вище професійне училище «Моторобудівник»;

  • «Використання інтернет-сервісів у процесі організації професійно-теоретичного навчання з професії «Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних» в умовах діджиталізації», Оксана Костенко, викладач Вищого професійного училища № 7 м. Кременчука;

  • «Цифрові інструменти для організації сучасного освітнього процесу», Тетяна Коношевич, викладач ДПТНЗ «Вінницьке міжрегіональне вище професійне училище»;

  • «Відео з екрану/ Screencasting», Олена Кожухівська, викладач ДПТНЗ «Київське вище професійне училище водного транспорту»;

  • «Віртуальний освітній простір: нові можливості для професійного навчання. Незалежне оцінювання професійних компетентностей здобувачів освіти при проведенні ДКА, ПКА», Ірина Бабенко, заступник директора з навчально-виробничої роботи ДНЗ «Центр професійної освіти інформаційних технологій, поліграфії та дизайну м. Києва»;

  • «Застосування цифрових інструментів для організації активної взаємодії здобувачів освіти та викладачів в освітньому процесі», Анна Ніколаєва, викладач ДНЗ «Центр професійної освіти інформаційних технологій, поліграфії та дизайну м. Києва»;

  • «Кейс ігрових методик для викладання історії під час дистанційного навчання», Людмила Гусак, викладач Слов’янського багатопрофільного регіонального центру професійної освіти імені П.Ф. Кривоноса;

  • «Організація дистанційних уроків англійської мови в умовах обмеженого технічного забезпечення учнів», Людмила Бучацька, вчитель Германівської ЗОШ І-ІІІ ступенів.


Презентації:

Андрусишена Г

Бабенко І

Бровун Н

Бутурлим Т

Бучацька

Гусак Л

Землякова Л

Кожухівська О

Коломоєць Г

Корчукова М

Костенко О

Криворучко Ю

Мєркулова І

Мороз О

Ніколаєва А

Тінькова Д

Шаповалова О

Шерганова О

Шоя В