Змішане навчання
в освітньому процесі

«Застосування змішаного навчання в освітньому процесі для ефективної підготовки кваліфікованих робітників»
Всеукраїнський вебінар

Сучасні здобувачі освіти хочуть навчатися швидко, ефективно та мобільно. Застосування в освітньому процесі змішаного навчання надає їм такої можливості. Воно має переваги над традиційним: кожний здобувач освіти має можливість навчатися за власною траєкторією, у будь-який зручний для нього час. А використання електронних навчальних курсів сприяє зменшенню прогалин у знаннях, можливість одержувати додаткову інформацію для підвищення свого фахового рівня, відпрацювання пропущених занять та ін.

25 лютого 2021 року Науково-методичним центром професійно-технічної освіти у Запорізькій області проведений Всеукраїнський вебінар на тему «Застосування змішаного навчання в освітньому процесі для ефективної підготовки кваліфікованих робітників».

У заході взяли участь, як спікери, педагогічні працівники закладів професійної (професійно-технічної) освіти таких областей: Вінницької, Дніпропетровської, Луганської, Чернігівської, Харківської, Кіровоградської та Херсонської.

Онлайн-захід відкрив Олександр Паржницький, директор Науково-методичного центру професійно-технічної освіти у Запорізькій області. Під час свого виступу він звернув увагу на актуальність поставленого питання щодо застосування змішаного навчання в освітньому процесі для ефективної підготовки кваліфікованих робітників, побажав усім учасникам плідної праці, творчого успіху й наснаги.

Під час виступів у вебінарі спікери ознайомили учасників з такими тематиками:

  • «Організація індивідуальної та групової роботи здобувачів освіти будівельних професій під час карантину», Леся Дорохова, заступник директора з виховної роботи ДНЗ «Мелітопольський багатопрофільний центр ПТО» та Людмила Джерелейко, методист ДНЗ «Мелітопольський багатопрофільний центр ПТО»;

  • «Формування фахових компетентностей у процесі реалізації змішаного навчання», Тетяна Коношевич, викладач ДПТНЗ «Вінницьке міжрегіональне вище професійне училище»;

  • «Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти під час дистанційного або змішаного навчання», Тетяна Студнікова, викладач ДПТНЗ «Криворізький центр професійної освіти робітничих кадрів торгівлі та ресторанного сервісу»;

  • «Цифрова компетентність педагогічних працівників як фактор ефективності змішаного навчання», Олена Кулинич, заступник директора з навчально-методичної роботи ДНЗ «Запорізьке вище професійне училище»;

  • «Проблематика впровадження SMART-навчання у підготовці конкурентоспроможних робітничих кадрів», Ірина Ярмонова, методист Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Луганській області;

  • «Ефективність змішаного навчання при підготовці кваліфікованих робітників з професії «Агент з організації туризму», Юлія Білогур, викладач ДПТНЗ «Чернігівське вище професійне училище побутового обслуговування»;

  • «Модель навчання «Flipped classroom» у процесі підготовки кваліфікованих робітників за професією «Агент з організації туризму», Марина Прядко, майстер виробничого навчання ДПТНЗ «Чернігівське вище професійне училище побутового обслуговування»;

  • «Упровадження в освітній процес технологій змішаного навчання на основі G Suite for Education», Вікторія Пірог, викладач Харківського вищого професійного училища сфери послуг;

  • «Практичні аспекти підготовки кваліфікованих робітників з професії «Кухар. Кондитер» із застосуванням змішаного навчання», Світлана Воропаєва, майстер виробничого навчання Шевченківського професійного аграрного ліцею;

  • «Інтеграція змішаного навчання в освітній процес як постійної складової», Дмитро Божор, майстер виробничого навчання Кропивницького вищого професійного училища;

  • «Використання онлайн-дошки для підвищення мотивації здобувачів освіти під час змішаної форми навчання», Юлія Кравчук, викладач Запорізького авіаційного коледжу ім. О.Г. Івченка;

  • «Змішана форма навчання як виклик сучасної професійної освіти», Юлія Назаренко, заступник директора з навчально-виробничої роботи Сокиринського професійного аграрного ліцею;

  • «Досвід реалізації змішаного навчання при підготовці кваліфікованих робітників з професії «Кухар», Світлана Деружинська, викладач Ніжинського професійного аграрного ліцею;

  • «Використання онлайн-інструментів для формувального, поточного та тематичного оцінювання учнів при змішаному навчанні», Тетяна Петрова, викладач Вищого професійного училища № 41 м. Тульчина;

  • «Використання GOOGLE технологій на уроках «Технологія приготування їжі з основами товарознавства», Анжела Золотухіна, викладач ДНЗ «Вище професійне училище № 2 м. Херсона»;

  • «Використання онлайн-інструментів для проведення уроків у синхронному режимі», Тетяна Піддубняк, викладач Вищого професійного училища № 41 м. Тульчина;

  • «Реалізація змішаного навчання у підготовці кваліфікованих робітників електротехнічного напрямку», Ілона Нікітіна, майстер виробничого навчання ДНЗ «Запорізький політехнічний центр професійно-технічної освіти»;

  • «Технологія змішаного навчання, як оптимальне вирішення викликів сьогодення у підготовці кваліфікованих робітників харчової промисловості», Тетяна Мокляк, викладач ДНЗ «Запорізький політехнічний центр професійно-технічної освіти».

У ході вебінару доповідачі поділилися з колегами власним досвідом використання різноманітних сервісів, програм, навчальних платформ, методів та форм під час застосування змішаного навчання в освітньому процесі. А також вони звернули увагу учасників, що, на їх думку, за такою формою проведення навчальних занять - майбутнє.


26.02.2021/in Вебінар /by Таран М.В.